i know, sometimes its gonna rain

Dagens onödiga vetande:
När du föds har du 300 ben i din kropp,
men när du dör har du bara 206

Vänta nu.... jag har förstått detta med att vi tappar tänder, hår osv.
För det har jag upplevt själv och det har inte varit så farligt.
Men detta med att tappa BEN? jag förstår inte..
Det går ju inte! vars tar dom vägen? ben är ju hårt? det går ju inte bara sönder?
Fast ja, Quasimodo är ju ett bra exempel på att ryggbenet, ryggraden, kan försvinna.
hahaha, go quasi med puckeln! <3



Jaha, dagen i all ära startades med ett jäkla drag..
Vaknade 07.05 och 07.30 måste jag gå till bussen.
Så det blev snabba puckar med att göra sig klar, insåg även att jag hann rätt bra trots allt!
Själva skoldagen var jävligt.. hmm.. lättroande och sinnessjukt seg.
Samhällslektionen var väl den värsta denna vecka, fast samtidigt den bästa.
Kunde inte hålla mig för skratt en enda sekund.
 Men just det är en ganska vanlig upplevelse då man heter Johanna Hansson.
Varför skrattar jag alltid då jag inte borde? Varför är allting så roligt, då det egentligen inte får vara det?
Frågor jag nog aldrig kommer få svar på..
Fast vem vet, jo, only God knows.
Hm, vad har mer gjorts idag... jo, en ny hit låt har kommit till!
Johanna Blom ft. Johanna Hansson - Jag bara undrar (varför blåser det?)
Fett bra, hell yeah.

Så hmm.. vad är klockan nu? Den ser ut att vara strax efter 11..
Vänta... 11? helvete.. det är 2½ men nu!

Hörs imorgon, laaaater fäns!
Gnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0