all at once

Dagens onödiga vetande:
Det är omöjligt att nysa och titta samtidigt.

Ah, helgen flåsar oss i nacken nu! Gooode skönt med fredag imorgon, utan tvekan!
Varit en ganska slö dag även idag, började med NK som iofs inte var allt för rolig..
Men däremot har jag märkt att många med mig inte gillar våran lärare, dels för att det stod
"Marianne suger bakteriestjärt!" på sida 81 i min NK bok ;D haha.
Sen över till Hälsans Hus där vi hade Hjärt- och lungräddning, fyfan så kul det var!
Man kan göra så mycket roligt med en avliden docka ;)
Efter det var det bara en slö mattelektion som jag och linn pratade bort utan problem :)

Travade efter det in mot stan, hittade lite av varje!
Måste nämna mitt kap från Diva, svarta jeans för 100 rikstaler ! Inte dååååligt.
Fixade även två presenter åt james och ett par skor till mig själv som
hämtas ut imorgon efter skolan :)

Anyway, ikväll blir det att städa... kanske få klart rummet?
Sen läsa igenom nå LPL grejs :)


Kommentarer
Postat av: james

ojojoj, nu blir jag nyfiken (A)

2008-02-07 @ 19:30:58
URL: http://johahannahansson.blogg.se
Postat av: Malin

"Marianne suger bakteriestjärt!"
haha xD Det var lite småkul! hon är jobbig.

2008-02-07 @ 19:47:54
URL: http://mmmalinn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0