Banana pancakes

image115

Dagens onödiga vetande:
Ett hårdkokt struts ägg skall kokas i 45 min.


Tisdag:


Gokväll gott folk! Varit en rätt okej dag.. började med nationella i matte imorse,
gick rätt bra faktiskt! Återstår att se reslutatet :)
Började sen med projektarbetet, går väl rätt så bra, dock inte det roligaste.

Imorgon vet jag inte riktigt vad det står på schemat, skolmässigt.
Antar att det är rätt mycket projekt osv.
Sen skutta iväg hemåt med jamesan, som jag saknar en hel del ;< jag vill ha en kram..

Just nu målar jag naglarna, fick måla om hela vänstra eftersom jag råkade kladda till det
innan de hade torkat, tog mig aldrig tiden att köra med hårtorken över fingrarna..
ännu ett tips på hur nagellacket torkar snabbast;D


Resten av kvällen lär bli lugn, ska se sex and the city, var länge sen sist..
har inte ens kollat klart boxen ännu ^^ tagit sin tid..



ÖVER TILL VÄDRET, TONE? /johanna

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag älskar din bild!!!

2008-02-21 @ 14:05:44
URL: http://sssofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0