bed of roses

image111image112

Dagens onödiga vetande:
Flodhästen är det djur i afrika som dödar mest människor.


Hejhallå alla tvåbenta, apliknade och läsvilliga människor! :)
Har enormt lite att göra, eller egentligen en hel del, men det glömmer jag för stunden.
Hur som helst, dagen började såklart i sängen.. öppnade ögonen och tänkte "BIG no no" på att gå upp, var mer lockande att ligga kvar och sova med james. Men ack, när klockan skrek som ett barn i knipa för 3e gången var det lika bra att kravla sig upp.. Hade trots allt en ganska lugn dag i skolan, nån föreläsning av Kåre Karlsson, sen även en väldigt rolig LPL lektion.. enligt mig :D hahaha! Anal- och Oralfaser osv.







Knatade sen på stan med sofie ett tag, blir dock att hålla hårt i slantarna nu. Har en radda med födelsedagsbarn som är på ingående :) vanessa, james, malin osv osv osv.


Vad ska en Ida Johanna Margareta Hansson pyssla med ikväll då? jo, jag ska fixa nån NK läxa som tydligen var tills imorgon.. Sen ska jag sova! Tidig uppstigning imorgon, på min enda sovmorgon! Kunde tandläkaren ha satt tiden mer passande? Lovar att det är deras hämd för att jag glömde bort dom förra gången, men heyy..

Yäyä, ska gå och vara cool någon annanstans nu! TJING!



Kommentarer
Postat av: Gustav

Inget dagens onödiga vetande! :O
Skärpning!

2008-02-07 @ 17:33:25
URL: http://Gustaav.blogg.se
Postat av: johannaaa;>

ah shit, dåligt av mig! Ska genas fixas!

2008-02-07 @ 18:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0