don't panic

Dagens onödiga vetande:
Coca Cola var från början tänkt till att vara medicin.

höm, mot vadå? :o


Söndagar, shit vad jag hatar dom.. nästan lika mycket som måndagar!
Men på något sätt är dom ändå sköna..

Dagen började hos james iallafall, vaknade där runt 10 :)
hoppade upp, käkade och spelade lite GH osv ;> jag fick 100% på Radio Song, möhö! haha
Färdades sedan hem med buss i 40 minuter, men för första gången gick det typ snabbt att åka..
Måste även påpeka att jag hatar när busschaffisarna pratar i mobil samtidigt som dom kör,
känns osäkert! Dom borde vara försiktiga, speciellt då dom faktiskt har bl.a. MITT LIV i deras händer ^,

For sen med mami&papi på Ica maxi ;>
rätt okej tidsfördriv att hänga efter vagnen dära.. haha.
Men hittade mig ett rosa nagellack som jag just nu håller på att måla på min naglar, kom även på att om man skriver jättefort på tangentbordet då de är nymålade så torkar dom också väldigt fort! Tips från mig till dig :)
Gick sen på en långprommis runt halva sunderbyn, blev faktiskt lite vilsen ett tag då jag skulle gå igenom nå kvarter vid Hemängsskolan, längesen man var därikring ^,

Och ikväll blir det engelska plugg och sen Wallander osv osv osv.


TJAHEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0