god put a smile upon your face

Dagens onödiga vetande:
Den mängd kött en Tyrranosaurus Rex kunde ta i munnen skulle
räcka för att försörja en familj på fyra personer i en månad.


Okej.. Såhär är det, jag börjar bli lite rädd för mig själv.
Dels för att jag har laddat hem Britney Spears nya skiva, och dels för att jag
erkänner att den är rätt najs! Åh herregud.. nyp mig i skinkan så att jag vaknar! :o

För i helgen i övrigt har jag faktiskt varit vaken och hunnit med endel :)
I fredags efter school gick jag och mötte jamesan i stan, tänkte hämta ut ett par skor,
men jag sket i det. Dom var inte värda mina pengar ;o HUH.
Sen igår, lördag, så vaknade vi rätt tidigt och vi upptäckte att en 80 årig tant hade flyttat in i james kropp.. haha! Förlåt hjärtat, men lite kul var det... fast jag led med dig! :)
Så han for hem och jag började dona i mitt rum, så nu är ungefär allt klart här inne! fattas lite småprylar bara :)

Sen vid 7 tiden for jag och umgicks med alla :) kollade dock på melodifestivalen som jag djuuupt HATAR. Förstår helt enkelt inte nöjet det..
Så jag for till hertsön redan vid 9 och var med james :)
Vi nötte lite nba 2000 och GH ;> sen slockande jag då vi kollade på LOTR.

Och idag kom jag hem vid 6 tiden, käkade och satte mig här :)
Och just nu väntar jag på att Wallander ska börja, vilket jag såg nu att den också hade...

Så, CIAO!






Kommentarer
Postat av: Lisa

Coldplay är gött bra! :)

2008-02-10 @ 21:11:25
URL: http://lisabussqvist.blogg.se
Postat av: Gustav

Haha Brittan 4 life

2008-02-12 @ 22:31:03
URL: http://Gustaav.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0