Songs in my pocket

Dagens onödiga vetande:
I genomsnitt somnar man på sjutton minuter.



Gomorrn'!

Har sovmorgon idag, så hade egentligen kunnat ligga och sova lite till vid det här laget.
Men eftersom jag blev väckt av systersara så var det lika att gå upp,
faktiskt lite småskönt att inte stressa :)
Fast det kommer typ ändå sluta med att jag springer som en virrhöna och
varken hittar grejer eller mig själv.
Skoldagen ser ganska slapp ut just nu iallafall, har bara MultiMedia då jag ska göra klart mitt dvd-omslag, sen äre bara matten & hemgång 13,40! ;> ska på stan en väldigt snabb sväng då och sen hem och plugga...

Nu mina vänner, så ska jag dra och duscha!
TJA COOLISAR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0