the cat is still alive

Dagens onödiga vetande:
Man tillbringar sex månader av sitt liv på toaletten.

haha! vilka tryckare vi är....


Sitter hur som helst själv i skolan och trycker nu, alltså slöar i datasalen ;>
Ska börja jobba med projektet alldeles strax, var nyss och letade jenny i fikarummet med elli,
lämnade våra dataanalyser, duktiga elever som vi är! (A)
Lär även sluta tidigare idag, blir ju lätt så om man får bestämma själv ^^ INTE KONSTIGT..

Och idag börjar sportlovet, TACK GUD säger jag bara.. grymt välbehövligt.
Blir att vara med gojames, alla bruttor, sova och massa annat najs!
Låter inte så tokigt va? ..Nä, jag tänkte väl det :)


Yäyä, nu ska jag övergå till mitt effektiva arbete :o

Ömma smek   / Er sälhona


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0