Är du vaken lars?

Dagens onödiga vetande:
Den genomsnittliga 18-åringen har sett 26000 mord på TV!


Satt just och klurade på en rubrik, men ack, kom inte på någon.
Fortsättning följer då jag skrivit klart.
Är som sagt måndag idag, ingen kan väl ha gått miste om det, känns som att man går halv sovande genom hela dagen och att vara på topp är inget man ens har i tanken. Kom iallafall levande från skolan, hade både tunga och mindre tunga lektioner.. säger bara, NK;n lever inte upp till mina förväntningar! fytusan.. känner mig helt nollställd på vissa områden. Fast det kanske är så att man inte ska kunna allt om druvsocker och dens betydelse för världen och universum? Nja, tänkte väl det...

For sen hem hit med gojames, vi smiskades lite & sen sov vi, haha!
Sov sjukt gott och länge, är fortfarande halv dossig.
Tror bannemig att jag ska vara i sängs om en timme,
ska planera ut någon straffgrej åt mig själv annars. Brukar funka!
Bra sätt att sätta sprutt på självdiciplinen! håhåhå..

Imorgon då, då är det sovmorgon!
*reser mina händer mot skyn och utbrister i ett stort HALLELUJAH*
Slapp skoldag med data + dubbelmatte. helt okej, tror jag ska ta igen de sidor i matten som jag ligger efter då istället.. orkar inte pressa det nu.
Sen har vi planerat att åka lemmeln i stadsparken! :D ååh, älska!


Well, det var allt för mig liksom.. får se vad rubriken blir nu...

Måste bara tvinga er att kolla på dessa..
vet inte hur många minuter sammanlagt som jag har skrattat åt dessa;D
http://www.youtube.com/watch?v=MTn7zCaJd0M&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=4mn1tRx3f60





Ömma smek! /Er vrålande sälhona

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0