below the knees

Dagens onödiga vetande:
Kvinnor blinkar nästan dubbelt så ofta som män.


Usch! bestämt mig för att gå till skolan idag & lämna min trygga lilla gömma här i sunderbyn.
Jobbigt, speciellt när vädret ute är = snöstrom x10000!
Skulle gå och stänga dörren efter min syrra för en liten stund,
och jag höll på att sugas ut från huset!
Så om ingen hör av mig på hela dagen, kolla upp mot himmelen,
jag kanske är där uppe och flyger.
Fick just en väldigt rolig bild i skallen... hahah
Bäst för Moder-Natur att hon styr upp detta tills jag ska gå till skolan...

Anyway, sen när jag kommer hem blir det väl antingen att plugga ikapp massa om jag är efter,
annars börja tomma rummet.


Ha en bra dag, en riktigt bra dag, så bra bra bra!

Kommentarer
Postat av: james

Kvinnor _blinkor_ nästan dubbelt så ofta som män.

ska det inte vara blinkar? ;>

2008-01-24 @ 16:58:26
Postat av: johaaalla

oj ursäkta sååå mycket :)
ska genast fixa detta...

2008-01-24 @ 17:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0