Dagens lista



JAG HAR:

Utsidan
( ) haft rosa hår
( ) haft blått hår
(/) haft svart hår
(x) piercat mej (öronen då..)
(x) burit en svart klänning
( ) inte duschat på en vecka
( ) haft tuppkam
( ) tatuerat mej

Insidan
(x) ljugit för en kompis
(x) varit ensam
(x) blivit missförstådd
(x) känt mig som en utstött
(x) känt som om jag håller på att dö
(/) sett någon dö
(x) gråtit mig själv till sömns
(x) tror på spöken
(x) är rädd för att titta på skräckfilm ensam
( ) varit i knytnävsslagsmål
(x) rymt hemifrån (då jag var liten, gömde mig på baksidan)
(x) kramat en okänd person
(x) strulat offentligt
(x) rökt
(/) strulat med en helt okänd person
( ) strulat med någon av samma kön
(x) varit på fest
( ) snusat
( ) haft en kk
(x) dissat någon
(x) blivit dissad
(xx) gråtit över en kille/tjej

Övrigt
(x) skolkat
( ) blivit avstängd från skolan
(x) flygit
( ) ätit sushi
(x) gjort en snöängel
(x) byggt ett sandslott
(x) hoppat i en vattenpöl
(x) fuskat när jag spelat spel
(x) somnat i skolan
(x) tittat på en solnedgång
(x) betalat för mat med bara mynt
( ) rört en orm
(x) vunnit en tävling
(x) gått mot rött
( ) haft kramp
( ) dansat i månljus
(x) varit vilse
(x) simmat i havet
(x) sjungit karaoke
(x) busringt
(x) blåst bubblor
( ) förstört en fest
( ) pussat på en spegel
(x) suttit på ett tak
(x) tagit smärtstillande
( ) åkt släde
(x) stannat uppe hela natten
(x) klättrat i träd
(x) hoppat i en lövhög
(x) sovit under stjärnorna
( ) brutit ett ben
( ) snott en cykel
(x) svimmat (har hänt x antal gånger, jaa)
(x) fångat en fisk och sen ätit den
(x) skrattat så mycket att jag grät
(x) gråtit så mycket att jag skrattade (faktiskt, tills jag insåg vad jag egentligen grät över.. ;p)
(x) fuskat på ett prov
(x) gråtit mer en 5 ggr under samma dag
(x) använt ett falskt id
(x) skrikit tills jag blev hes
( ) badat i en fontän
(x) glömt någons namn
(x) haft en Britney Spears-skiva
(x) spelat kyckling
( ) blivit arresterad
( ) fått sparken
( ) blivit puttad i en pool med kläderna på
( ) varit med om en bilolycka
( ) sovit på en parkbänk
(x) ätit ett helt glasspaket på en natt (inte själv!)
(x) sjungit i duschen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0