hands down

År, månad, vecka, veckodag, lördag, klockslag, kväll, 22,24.


Yeah, lördag idag och vaknade upp bredvid Mr.James vid 4 tiden ;o morgonpigga personer!
For till han igår på eftermiddagen någon gång, fortsätte med vårt Sagan Om Ringen nötande.
Och tro det eller ej, men filmerna är bra!
Första filmen var lite luddig, men andra filmen som jag nu sett halva av, är riktigt bra!
Trodde jag aldrig :)

well well, kom hem vid 6 tiden ikväll & hoppade då i duschen.
Fortsatte även städa ur i mitt rum, vilket jag planerar
att fortsätta med alldeles alldeles strax ;> tråkigt att göra det på en lördagskväll dock,
men va tusan.. det kommer fler!

Vad händer imorgon då? Inga större planer, förutom att ta tag i min "kris berättelse" som jag ska ha gjort klart till veckan. Ska skriva om en kris som man stött på i livet någon gång.
Kul söndagsfördriv? mjaa..


Då vet ni.
Hajdooo! / er tama lejonhona

Kommentarer
Postat av: vansucha !

hoppas du skojar om du aldrig sett sagan om ringen filmerna tidigare? :O

2008-01-27 @ 22:06:28
URL: http://vaanessa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0