I can't keep my eyes off of you

Dagens onödiga vetande:
American Airlines sparade över en tredjedels miljon genom
att ta bort en oliv från salladen i första klass.

Förnuftigt!


   


Idag är en såndär söndag, som aldrig riktigt går framåt, man kollar på klockan med långa mellanrum (känns det som) men ack, visaren har inte förflyttat sig mer än
från kvartöver till halv. Tooo bad! Men på sätt och vis så är väl även det en bra sak.
Kan ju medge att jag tagit vara på tiden väl! Steg upp i bra tid, och började redan då att rensa ännu mera i rummet, vilket snart är helt klart! på tisdag på tisdag på tisdag, ny säng!
Funderar seriöst på att ta ledigt och bara va hemma och sova.. vore ju skönt?
Speciellt när jag inte har en allt för rolig vecka framför mig i skolvärlden.

Resten av kvällen kommer väl innehålla en låååång dusch, lite matteplugg
& sen se på Armageddon! Lycklig tjej hära, hittade min älskade film idag!
Den var gömd bakom alla andra filmer i hyllan.. vem hade gömt den där & varför har jag inte letat där?!

Det var allt.
jaaahej!

ps. puss på james! :)

Kommentarer
Postat av: Gustav

Skönt det lät med en ny säng:) Jag älskar "dagens onödiga vetande" =) keep up the good work!;)

2008-01-28 @ 18:41:40
URL: http://Gustaav.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0