long way to go

Dagens fundering
Alltså jag har börjat undra varför jag jämt, i alla år, i all evighet, har skjutit på saker som tar typ en sekund att få bortstökade? Det är konstigt.. Är jag rädd för att ha lite att göra efteråt eller? Det är också konstigt isåfall..
Vet en som kommer säga "dålig självdisiplin!" nu ;D haha.

Anyway, dagen började hemma hos james.. jag äääälskar att vakna bredvid honom :) gobit!
Sen var det skolan & hela faderullan, kan lova att jag var gode genomblöt då jag var framme..
jag HATAR regn + motvind, inte snyggt.. inte snyggt. Såg ut som en dränkt katt :(

Väl hemma så sov jag, i några timmar sådär.
Vaknade sen av att mamma sa "johanna, vad är dvdkatalog?"
Så jag röck den åt mig & har suttit och nött det i nån timme,
det är typ hela sveriges skolfoton :)
Man hittar ju allt och alla.. höhöh, me like!


Nu ska jag fortsätta med min IOS läxa, sen se sex and the cityyyy!
Kan meddela att jag grät sist, mirandas mamma dog & allt var väldigt "HUHHH" ^^ hahah
Snyggt!


Pusss / Er Lejonhona

Kommentarer
Postat av: james

Det stavas Diciplin !

haha, du får väl ta dig i kragen då älskling ? Vad det nu är för grejer :p Syns till helgen sötgurka lavv ya !

2008-01-18 @ 02:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0