sick and tired

woah, sjukling hejhopp.. kände mig risig redan igår och blev värre imorse.
Dock så såg jag ljuset tidigare vid lunchtid idag, kände mig riktigt pigg.
Men hey, motsatsen hälsar på mig just nu :/
Så jag tänkte tidigare att jag borde vila, sägs ju att man ska sova sig frisk.
Men hur ska det gå, när det känns som att man har en pippifågel uppkörd i
vardera näsborre som täpper igen?
haha, inte snyggt.

Funderar på att dra igång några avsnitt av Sex And The City, vore ju trevligt såhär på eftermiddagskvisten. :O


Tjing!
image103

Kommentarer
Postat av: vansucha!

du skall dricka tonvis med vatten flicka! så kissar du ut sjukdomen! :)

2008-01-21 @ 17:21:11
Postat av: hasse

det gör jag också ;D springer på toa var 4e sekund typ ^,

2008-01-21 @ 17:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0