six a.m

Nöjd tjej.
Dels för att jobbet gick jävligt bra idag, trots att allt egentligen var upp&ner där ;>
inte lite sura miner då vikarien inte dök upp, mycket minus minus minus till dig!
Iallafall så körde vi på så pass att jag fick sluta 1,5 timme tidigare :D & inte klagar jag inte!

Så nu ska jag ut i solen och steeeeka lite, mums!
fast nu lät det som att det vore gott, men det är som mer "gött"..
som en göteborgare skulle ha sagt :)

Sedan ikväll äre väl tänkt att james ska komma, men man vet aldrig hur snabbt
hans planer ändras ^^ så kvällen är väl ungefär oplanerad hittills..



ciaaao, later dudes! (;

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja, det förstår jag. du som fotar så mkt :) byyt!!

2008-07-23 @ 16:43:50
URL: http://ericaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0