the end has only begun

Dagens onödiga vetande:
En gris-orgasm varar i 30 minuter.


haha ja, låter ju skönt? :o förläng det sköna liksom..



Anyway.. tänkte dra lite om vad för fräcka grejer som hänt sedan.. onsdag(?).
For ju som sagt till överkalix med james och hans familj, där målade vi
om baksidan på farmor & farfarn's hus ;> Var faktiskt rätt roligt!
Sedan så besökte vi även marknaden som var i full gång dära..
Vet inte varför, men jag hatar marknader ibland, samtidigt som jag älskar dom!
Eller vänta, det är folket jag hatar! Vissa är så tröga, tar myrsteg och sedan när man kommit
förbi den personen, så är det något som liknar en barnvagnsparkering, mitt i smeten!
Nåja, sånt hör till & det är nog bara jag som är stressad av mig, förlåt.

Sedan, på fredagskvällen, så fick jag och vanessa skjuts av james in till "centrum".
Där skulle vi se The coloured Office Paper! och jag älskar dom nu <3
Antingen är det för att jag insett att deras musik faktiskt är jävligt bra
eller så är det bara för att vi kom så nära sångaren? Vet ej, men det var nice iallafall.
Kan även tillägga att det var ett jävla drag..


Ja, ni er ju bakgrunden, hur mycket folk det var? :D haha


Och på lördag drog vi hem efter att ha varit på marknaden en sväng till.
Resten av kvällen spenderades bl.a. här hos mig.
Sedan blev det en numera traditionell nattkörning genom luleå ;>
det är mys, för james är mys, och nog är jag lite mys också.. så tillsammans blir vi mys!
haha.

Var även första dagen på sommarjobbet idag :O gick rätt braooo ju.
dock så går tiden väldigt sakta...




Nåja, ska runda av hära.. funderar på att lägga mig i sängen och kolla på tv.
Eller vila, eller kolla i h&m katalogen..
eller bara ligga o tänka på något underbart, som james! :)




Puss och kram, ruter dam! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0