true love's kiss

En myssöndag. En myssöndag var det jag ville ha idag!
Såndär då man går runt i mysiga kläder, hyr film osv.
Men det blev istället en sitta-framför-datorn söndag, vilket I hate ;<
+ att jag sitter i shorts och tshirt, och det är inte riktiga myskläder...



Dagens onödiga vetande:
En kyss innehåller 9 mg vatten, 0,7 g äggviteämnen, 0,18 g organiskt material,
0,7 g fett, 0,45 g salt och 250 sorters bakterier.

woooow, passa fettet dära! ...


Så vad har jag gjort idag förutom att sitta vid datorn idag?
hmm.. kommer inte på något speciellt! Känns inte allt för mustigt..
Kan snacka om gårdagen istället!

- Lördag: For från james vid 2 tiden(?), började måla ganska direkt och är snart klar
med lekstugan som är mitt lilla projekt! Eller klart & klart... har 1-2 varv kvar på den ^^
Sedan så planerade jag & vanessa våran kväll, vi kände att ännu en innekväll inte
var acceptabelt så det blev att besöka kvantum en sväng
och sedan begav vi oss till vårat hemliga ställe! Det är faktiskt riktigt mysigt där
då man har Stora Gul med sig, vilket vi hade. Lyckligt lottade tjejer.
Därefter besökte vi max och stans alla gator :)

Sen från ca 01:00-03:00 så spelades det Sanning och Konka över msn ;>
spela det! haha.. var bästa tidsfördrivet någonsin!
Därefter så kom mr. J på oväntat besök vid ca 03:30 <3


Nu då, idag, söndag. vad ska jag göra resten av kvällen?
Funderar på att gå och hyra film, men då kan det hända att dom säger "är du 18?"
och då har jag liksom gått dit i onödan. Och någon som är 18 eller mer får jag inte med mig..
synd för mig!


Ska kväva mig mellan soffdynorna nu, ciao fännzz! ;>

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0