-






13 HAR DU:

Ett förhållande; ja
En bästa vän; ja det har jag väl
Haft ett seriöst förhållande; är i ett seriöst förhållande nu :)
Dejtat en av dina bästa kompisar; nja, vi blev det efteråt ;>
Blivit kär vid första ögonkastet: nepps
Fått ditt hjärta krossat; MMM
Skrikit åt en lärare; hmm.. "talat högt" skulle jag nog säga.
Sagt något och sedan ångrat dig; för många gånger
Ljugit för dina föräldrar om vart du är; aa
Några smycken som kostar över 1000 kr; jaao
Snusat; nä, vidrigt.
Rökt; japp

 

12 DAGENS:
Klädsel; Typ, bikini och ett stort linne
Smink; Inget alls, sååå naturlig!
Frisyr; en boll på skallen
Låt; Nickelback - If everyone cared
Vill ha; PENGAR, värme, sol
Drog; hudkräm, jag håller på att torka bort!
Saknad; hm, att ha en syster hemma om dagarna
Köp; öhm.. inget tror jag?
Humör; stabilt
Godis; nejtack
Tanke när du såg dig själv i spegeln i morse; -"haha, snygg frilla!"
Dagens vän; kortleken, vilket bra tidsfördriv 52 kort kan vara....


11 FÖRSTA:
Bästa kompis; tom hette han, eller heter det ännu iofs..
Bil; ingen än så länge, men det kommer!
Kärlek; det var nog tom där med! hah
Husdjur; två fåglar
Semester; mallorca, var ½ år.
Jobb; var väl att hjälpa mami&papi på Thylins.
Köpta skiva; typ.. Vengaboys? hahaha
Piercing; öronen
Konsert; vet ej?
Fylla; haha, minns inte, nått år sen


10 SISTA:

Personen som sms:ade dig; stefan
Personen som du kramade; jamesss <3
Peronen som ringde dig; james där ocksåå
Personen som du ringde; mamma
Personen du sa 'jag älskar dig' till; jamesan inatt/imorse
Alkoholdrycken; greencat
Bilfärd; underbara bussresan hertsön - sunderbyn
Filmen du såg; Mother at Sixteen
Gången du grät; till filmen jag nyss nämde, det var igårkväll ^,
Måltiden; havregrynsgröt + lingonsylt


9 SKULLE DU:
Våga hoppa fallskärm; nej
Våga hoppa bungyjump; yes! :D
Dejta någon med väldigt mycket tatueringar; hm, beror väl på.. är väl inte det som räknas;D
Kalla dig själv lycklig; Jadå!:D
Hellre ta bilden än vara med på den; ta bilden
Kunna gråta över en kille; mm
Kunna gråta över en tjej; tjejkompis ja.
Ljuga för någon; aa
Kunna springa 50mil; haha, under mordhot kanske?


8 VAD:
Gör du just nu; lyssnar på musik & svarar på frågor
Ska du göra imorgon; Vet inte riktigt.. det är ännu ett mysterium
Säger du till dig själv när allt känns svårt; brukar inte prata med mig själv, men typ "allt löser sig.."
Har du med dig in på bio:n; pop-corn & dricka oftast
Är det för färg på dina byxor; har inga byxor på mig atm. ;>
Är det för väder hos dig just nu; soligt, lite kallt ändå dock..
Är det första du lägger märke till hos det motsatta könet; helheten..
Skulle du göra om du vann på lotto; resa, shoppa och må gott!


7 SAKER DU HAR PÅ DIG:
1. bikiniöverdel
2. bikinitrosor
3. t-shirt
4. ringar
5. armband
6. hår på huvudet?
7. -


6 BLANDAT:
Är du blyg inför det motsatta könet; ibland
Hur gammal blir du nästa födelsedag; 18 woho!
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan; japp
Använder du huvtröjor; nja, inte så jätteofta.. men om jag hade haft en snygg så ;>
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar; jaa. tattoooo!
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta; motsatta.


5 VAL:
Solnedgång eller soluppgång; soluppgång,
Sommar eller vinter; in the summertime, when the weather is fine! ;)
Vilken ålder har varit bäst hittills; 16 16 16 16, utan tvekan 16! :D
Sova på sida, mage eller rygg; olika
Kramar eller kyssar; kramar och kyssar samtidigt!


4 JAG GILLAR;
1. hårspray!!!
2. sommar
3. james!
4. hallonsylt


3 JAG GILLAR INTE;
1. fittor som ljuger
2. tråkiga människor som inte har fantasi och inte inser att livet är kort! ...
3. folk som inte inser att ditt-är-ditt och mitt-är-mitt

 

2 VAL:
Hemmakväll eller utgång; beror helt på humör ;>
Sola eller bada; sola



1 JAG ÄLSKAR
James Ivari, liksom! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0