Are we sluts?

Dagens onödiga vetande:
Var tionde minut dör en djur- eller växtart ut.


...vänta, var det där en hint att jag ska börja tänka på miljön?
Nä, tar det som ett nej.
Jag orkar inte, tänker som de flesta gör då det t.ex. är ute och traskar på stan
och behöver slänga ett papper -"ah, vad spelar det för roll om jag slänger pappret i
soptunnan eller inte.. nån rastlös människa kommer ändå slå sönder den och piffpaff
så ligger det ändå där på backen!"

Eller är det bara jag som är slö? :o


Nåja, godkväll kära beundrare! skäms lite för att jag drog in miljösnack i min coola blogg..
Måste ju hålla fasaden uppe!:O eller jag har ingen fasad, jag ÄR såhär cool.
Kan bara informera om att detta är ännu en söndagskväll i våra liv, för det visste ni nog inte.
Och vad ska man göra av den då? Hmm.. tänkte slå mig ner och kolla på "Mamma vid 16".
Är en såndär verklighetsbaserad film som man börjar gråta av, tror jag!
Gråter alltid till verklighetsbaserade filmer, man blir liksom tagen enda in på revbenen!
Gripande, mycket gripande...

Sedan så har jag och mitt händelserika liv inte så mycket större planer inplanerade.
Kanske går vi ut, hand i hand tillsammans och klagar över det dåliga sommarvädret?
Eller så kanske vi klickar in oss på IKEA's hemsida för att kolla efter lite snygga prylar!
Blir att ta en liten snabb visit dit på onsdag (?) med De tre vännerna och James :)


Anyway, jag & livet ska nog bege oss härifrån och sprida cool energi somewhere else! ;>


ps. Tycker denna bild är rolig för att jag ser ut att ha en Homer Simpson-kagge :D haha
But I dont really care! :O




TJAHEJ!

Kommentarer
Postat av: johaaannaa

sexig bild ju :>

p.S



kommer du ihåg "De tre vännerna & jerry"? Det gick på teve förut ;D

2008-07-06 @ 22:18:30
URL: http://johahannahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0