b to the eck!

Tjaheeej!
Drar en update från james place nu ;> kom hit vid 3 tiden idag, tror jag.
Vi har mest lallat på, nött lite Wii och sedan så har jag kollat på Beck,
medans han gjorde lite av varje ;> var så inne i filmen så glömde liksom
bort omvärlden. Blir väl så när man kollar på världens ungefär bästa "film-serie" :)

Imorgon så tror jag att det bär av mot stan en sväng, vet dock inte riktigt vad jag ska göra där.
Men det är ju alltid trevligt att strosa runt lite.
Sen blir det EM-kväll hos vasse? jao, planerna verkar gå åt det hållet ;>
Är faktiskt taggad, även då jag inte gillar fotboll speciellt mycket..
men hey, jag gillar chippen och han är ju med så ;)
Men lovar att han kommer göra som de flesta fotbollsspelare, antingen ramla och knäcka
nått litet ben i kroppen "wow, chippens knäskada, ett hot för EM!" ja, så var han borta.
Eller så kommer han väl typ dö. Skulle inte förvåna mig!
eftersom de flesta snygga fotbollsspelare hittills har gjort det.. :( sad me.



Nu lutar det åt popcornkäk, snackades om det iallafall ;>
Later fääännzz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0