can you hear me?


Men goddag folket, världen, universum!
Ännu en dag är här och vi välkomnar den med öppna armar.
Fast för vissa har väl dagen inte ens börjat, som t.ex. på andra sidan jordklotet
eller helt enkelt bara i andra delen av mitt hus. Nämligen i min systers rum.
Varit dit in X antal gånger nu och gjort tappra försök att väcka henne,
men inte ens med den goaste lillasyster rösten som jag kan få fram, så vaknar hon inte.

Ska försöka snart igen.
Vi hade tänkt att dra oss mot stan idag så, hon ska fixa nån snygg jacka inför sina världsresor
till sommaren och jag måste hämta ut min och vanessas tågtickeeet ;D
Ska även försöka införskaffa mig ett par jeans :)

Nu ska jag bege mig bort till garderoben och försöka hitta nå kläder i all röra.
Bör även städa upp här inne innan jag far iväg, så slipper james kliva in i ett
krigszoon-liknande-rum då kan kommer hit sen;>


yeah yeah, ciao fännzzz!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0