piano man


Godmorgon världen och alla mina fänzzz! ;>
Hoppas ni haft en trevlig natt. På alla sätt och vis.
Ehh.. haha.

Själv känner jag mig inte utvilad för 45 öre.
Låg och kollade på Sex and the city närmare 5 imorse, tiden rann iväg
och sedan blev jag smått ångerfylld då jag kollade på klockan.
Hatar att sova bort dagarna, speciellt när det är soligt som idag.
På tal om sol, sömn osv... så skulle jag dra upp min rullgardin för bara en liten stund
sen och alla som har likadan rullgardin som jag vet att det blir BLÄCKSVART
i rummet utav dom. Okej, ingen vet vad jag har för någon, men låtsas!
Iallafall, så skulle jag dra upp dom och PANG AJ OOSCHHH.
Mina ögon höll på att smälta, så sinnes sjukt ljust och mina ögon fick en chock.
Sitter fortfarande här med en såndär "blixt" framför ögona.

Okej, det där är sånt folk inte bryr sig om...
Vi tar...

Dagens onödiga vetande:
25 procent av jordens befolkning bär den upp till 30 cm långa spolmasken
Ascaris lumbriocoides i tarmen. Honan lägger 200 000 ägg per dag.


....det börjar genast att krypa överallt i min kropp :o




Anyway, idag blir det solstolen! :D
Sedan så kommer väl jaaames också.
Men första steget blir att ta sig ut från rummet, mamma har nå besök hära
så jag blir alltid så folkskygg då och stannar i rummet, tills den personen har farit.
Vilket den aldrig verkar göra....



Kommentarer
Postat av: vanessa

ja jag hatar besök! svinjobbigt hahah.. vågar aldrig heller gå ut:O eller med andra ord så vill jag inte.

2008-06-18 @ 16:51:42
URL: http://vaanessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0