And I want you to know..


Hittade ingen rolig "dagens onödiga vetande" idag, så återkommer imorgon med någon :)

<3


Då var årets påskhelg över, och den var helt okej.
Jag fick ett påskägg, blommor av pappa och även en helg ensam hemma med
syster, eftersom mami&papi drog till stugan :)
Gode skönt! slippa lite tjat osv. Men samtidigt så vill jag inte vara ensam nu, vill ha sällskap.
På tal om sällskap så var vanessa och malin hit i lördags :) Vi snackade på om allt möjligt,
det är nog det bästa med tjejkompisar.. att man faktiskt kan prata om ALLT.
Kollade även på Förtrollad, för andra gången. Men inte klagar jag, Patrick Dempsey är ju med!
Anyway, sen runt 00,30 tiden så kom james hit ;> och vi somnade väl ungefär direkt.

På söndagen, igår, så tillbingade vi tiden här ute i tråkiga sunderbyn,
men trots det så har jag aldrig tråkigt med james ;> Så det är ju tur :)
Senare mot kvällen, efter många klädbyten och stressutbrott så tog vi bussen till hertsön.
Kollade på Flood, som faktiskt var en ganska bra film! och jag höll mig vaken under hela!
Wow, under sker.. eller hur james? :)
Och vaknade upp tidigt idag p.g.a av james ljusa rum och efter det gjorde vi inte desto mer,
fick skjuss hem och här sitter jag nu. Ses igen om en vecka.. :/
Sad but true, i will miss you sweetie <3
Lovet blev väl inte riktigt som vi tänkte det, men det är som sagt inte vårat fel.
Så vi får tacka och vara nöjda ändå, i guess.. ? ;>

Och lovet har ju egentligen inte börjat ännu, så det kan ju fortfarande bli lyckat ändå?


Tackar för mig och avslutar med denna låt.
Lifehouse - The joke


Kommentarer
Postat av: Viika

Ha en bra dag! :)

2008-03-24 @ 14:51:07
URL: http://viika.blogg.se
Postat av: Titti

Älskar lifehouse :) Hoppas du får en fin dag! :)

2008-03-24 @ 14:52:45
URL: http://tittisegen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0