i love europe


Ja, var påväg att skriva ännu ett panik-inlägg, som jag gör varje söndag.
Brukar oftast skriva om hur bra min helg varit
och sedan hur mycket ångest jag har inför den kommande veckan.
Men bara för att jag sa det där just, så betyder det ju inte att jag inte tänker skriva ett?
Jojomensan, det ska jag! So here it goes..


Helgen började med att jag slutade tidigare från skolan, kände ingen större lust att
stanna en extra timme på skolan p.g.a att svenska lektionen var utsatt så knepigt.
Därför knatade jag in mot stan, gick upp till mammas kontor en sväng..
visade bl.a. bilderna som jag tagit på ett foster. Ah, vadå ett foster? tänker ni nu..
Men vi var under fredagen ner i labbet några stycken och fick se ett foster i en burk..
Ingen vacker syn, men ändå facinerande! Så, det finns alltså Människa på burk.. haha
fick upp en äcklig reklam bild
-"Nu, nya mellanmåls frestelsen.. Människa på burk! nu i din Ica butik!"
usch! förlåt, skulle inte ha skrivit det.


Mot kvällskvisten begav sig en mycket trött johanna bort mot hertsön för att vara med sitt hjärtat ,
hade dock turen och fick skjuss av pappa..
så jag sov hela vägen från våran gård till parkeringen vid james.
Vi myste och spelade guitar hero (som jag faktiskt börjar bli riktigt bra på!).
Sedan satte vi igång en film, blev Jumper denna gång.
Än en gång, förlåt james för att jag jämt somnar.
Inte filmens fel, det är kombinationen av din sköna säng, mitt trötthet på fredagskvällar och
din trygghet då du ligger bredvid. Men jag vet, det är ingen ursäkt? :)
Ska börja pimpla kaffe i fortsättningen... promise!

Lördagen spenderade vi hemma hos mig, små kikade lite på mf och tog det lugnt ;>
ungefär det man brukar göra här ute i skogen.. Ah, blev en kortfattad lördag.
Men den var go! :D

Och söndag då, söndag söndag söndag...
Vi vaknade upp runt 1 tiden, gjorde oss frukost/lunch och började sedan att plugga,
fast det är svårt när man inte förstår något av det.
Så vi käkade istället bullar som mamma just hade bakat :)
Sedan vid 5 tiden så for gubbsen från mig och då kollade jag lite på tv, försökte plugga osv.
Och under kvällen har jag ungefär hållt på i samma tempo..


Vad gör jag nu då? jo jag sitter här och stresspluggar.. hata engelska grejen vi har tills imorgon!
Ska även sova på en liten liten stund.



MY LOVE!
image129

Kommentarer
Postat av: James

Okej Johanna, med dem ursäkterna får du faktiskt somna ^^

2008-03-16 @ 23:51:41
URL: http://johahannahansson.blogg.se
Postat av: HannaF

små fotar han hade då! hahahaha;D

2008-03-22 @ 12:46:09
URL: http://hannaflemstrom.blogg.se
Postat av: jag ;D

hahahaha :D nu när du säger det.. så ser dom rätt stora ut :D

2008-03-22 @ 13:53:56
URL: http://johahannahansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0