nerd

Dagens onödiga vetande:
Om man nyser för hårt, kan man skada ett revben.


Gah, gode less på skolan nu.
Kanske därför jag och anki valde att sluta 3 timmar tidigare, yayy..
Fast ändå så sitter jag kvar i skolan just nu?
omg.. väntar på james som är segare än vanligt ^^

Väl hemma väntar en lång och skön vilostund, för trött för att ens skriva typ ;o



- vad händer i helgen då, johanna?

Du, jag ska ta det väldigt lugnt.. vara med james, i guess ;>
även kanske dra med någon frivillig på bio, vanessa eller någon? =)

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag som ville gå på bio i helgen men då dög det inte! :( eller överhuvutaget under lovet!

2008-03-07 @ 14:44:28
URL: http://mmmalinn.blogg.se
Postat av: johaaanna

ingen, eller du, sa då aldrig det åt mig iallafall..
även fast jag inte hade orkat då :D
men nu är jag på hugget!

2008-03-07 @ 17:45:34
URL: http://johahannahansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0