The joke is on you you you, you !


Okej, här med förklarar jag att kanske det minst aktiva lovet som fallit in under min livstid,
lider mot sitt slut!
Är jag dum som tycker det är skönt?
Eller har veckans magsjuka gått upp i skallen och tuttat omkull all klokhet?

Ah, jag vet inte riktigt..
Kan ju alltid försöka se det från den vinkeln, som alltid alla föräldrar gör,
-"amen det var väl tur att du blev sjuk nu, istället för när det är skola?"
Ehh, TROR INTE DET VA.
Och ja, jag känner mig små ilsken och förbannad just nu, men ändå så kommer
nog detta inlägg att sluta med något roligt, men hoppas inte på för mycket.
Då blir ni bara besvikna, kära fans.


Vad har denna fantastiska fredag bjudit på då?
Började med att jag vaknade runt 08,30 snåret och tänkte "för helvete Gud, gör mig inte till en morgonmänniska!", det är nämligen min värsta mardröm.
Never in my life ska jag bli det. Johanna <3 Nattetid.

Efter det gick jag upp och försökte peta i mig nå frukost, men magen säger ifrån direkt.. Har inte fått tillbaka matlusten sen magsjukan, börjar må illa & får ont i magen om jag äter riktig MAT. Så det blir en fortsatt fruktdiet för min del. Är ju rätt gott också :) 4kg har nu rasat också. haha.. kanske blir att fortsätta såhär? Nä jag skojar bara, ska inte bli nån såndära.
Vadå såndär?!
kommer nån tjurig människa undra nu, men ja, en SÅNDÄR.
Viktigaste är väl att jag förstår, eftersom det är jag som skriver...
Och om någon invänder, så säger jag.. http://www.youtube.com/watch?v=Q4jHsqIBt1E&eurl=
det björn gustavsson säger efter ca 05,33.

Tycker det är lite kul när ni får söka mina texter i liksom videoklipp, småbus sådär.
Fast det är ju enligt mig, kanske inte enligt dig.



Ja, nu tänker ni "har tjejen vaknat på fel sida? jävla surmutta!"
Men vet du vad, skriv ner det på ett papper och spola ner det, för så mycket bryr jag mig!
Ja, så sa även Björn Gustavsson. Me like him! <3
Okej, ska bege mig och kolla klart på 3e säsongen av o.c nu :)
Kändes som att jag ändå fick ut endel av min ilska eller besvikelse eller något.





1. Lilla My står för kvällens humör som uppstod.
2. O.C står bl.a. för veckans räddning, men även för att jag ska kunna säga hur mycket jag stör mig på Marissa! åh, fåntratt hon är.
3. Frukten står för min kost och för en massa vitaminer. Ät frukt, lev längre.
4. Killen på bilden står för kärlek. Säger väl endel?


/ Er hjärtevän, Johanna

p.s "Dagens visdom: Allting har sina orsaker". d.s
Dagens visdom är så jefla sant.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0