come close

Dagens onödiga vetande:
Sveriges kortaste namn är Bo Ek.

Rätt kort och sammanfattat, hela namnet är som någonannans initialer typ :)
Så varför inte, rätt behändigt!



Ah, godagens, eller godeftermiddagens!
torsdag, 8 maj, 2008.
okej, som att ni inte visste det.. men om inte, så gör ni det nu.

Kan börja att berätta att jag hade NP i MaB idag.. eh, hur gick det då johanna?
Kan inte påstå att det gick direkt bra. Stort hat till ekvationer !!
x och y in my assss.. skönt att det är sista gången jag behöver ha matteprov under min skoltid.
Eller ja, förutom ett ganska väntat omprov som lär komma. Men det återstår att se..

Efter provet så drog jag och james hem till honom.
Båda var väl ganska trötta i både kropp och knopp.
Så vi tog en 1½ powernap ;> och nu är han på någon informationskurs(?) på körskolan och
jag sitter och fibblar i PS med ovärda bilder ;> men, det är kul det också..

ikväll blir väl allmänt slött, vara med james i guess =)
kan även meddela att det är 48 dagar kvar, ladda vasse!
hohohihihaha.. vi måste dra en disskution på msn! bara så du vet ;)

Anyway, farväl fänzz! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0