tick tick boom!

Dagens onödiga vetande:
Om du fjärtar konstant i 6 år och 9 månader, produceras tillräckligt mycket gas för att
skapa energin av en atom bomb.



Tja kompizar! :o
Varit en dålig uppdatering från min sida, nu igen, och jag ber om ursäkt! :)
Sedan jag skrev sist så har det hunnit vara en helg och 3 veckodagar.
Vad har jag då gjort under dessa minuter, timmar, dagar? .. ja, tänk om ni visste! ;)
Mmmm, ni skulle må då va? ;) Nämen, det har faktiskt inte hänt något speciellt alls.
Förutom att min två-veckors-praktik har dragit igång! Vilket är rätt så skönt.
Är på Plupp Förskola här i sunderbyn, precis vid mitt kvarter :) Och där fördriver jag tiden
med att leka med barnen, rita osv. Ett plus är väl också att James är på samma dagis som mig.
Lite roligare liXXom ;> Vad mer finns att säga om dagiset.. förutom att ungarna
är söta som fasen? Nja.. lite kul också eftersom jag gått där då jag var liten!
Nostalgi! är på samma avdelning också.
Fast tydligen så har våran handledare varit min dagisfröken.. men, hon minns en hel del om mig, min färgämnesallergi oallt! :o ..men jag vet inte ens vem hon är?! Ja, kul att man är ihågkommen iallafall ;>


Över till idag, ikväll, onsdag 21,00.
Funderar på att dra igång någon film, för att fördriva tiden lite.
James kommer inte hit förän om ca 60 minuter, och jag är väldigt rastlös ;>
Vet inte varför, men man kan vara med honom och liksom inte ha något att göra.
Men ändå känns det som att man gör något? jag vet inte, men man säger väl att
rätt sällskap brukar va grunden till en god känsla.. haha nä det där kom jag typ på själv.
Men det är väl något sånt, right? höh...

Så vilken film blir det, Dirty Dancing eller SpaceJam? Ska bella senare..
Juste, ett filmtips hära: 21 !
Ni måste se den filmen, går just nu på bio också ;>
Fett bra film, en såndär man inte blir less på efter att halva rullen har gått :)
utan man kan liksom se den en gång till direkt efter nästan!


   

Aja, hyfsad update från mig.
Puzzz fänz! ;>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0