true lies

Dagens onödiga vetande:
Man måste bryta handleden på 6 ställen om man ska glida ur ett par handbojor.

ja, varför inte? Är man i en snäv knipa så får det kosta vad det kosta vill!
....eller?



Aja, hej på er gott folk!
Känns som att det, än en gång, var längesen jag skrev lite hära.
Sen sist så har jag bl.a. gjort bort sista veckan av praktiken. Skönt!
Men samtidigt så vill jag inte tillbaka till skolan, eftersom de sista veckorna (1½)
kommer vara en riktigt mardröm! Hundratals inlämningar, prov.. you name it.
Men man får fokusera på den lättnad som sedan kommer, sommarlovet! yeah yeah.

Vad har denna helg bjudit på då?
I fredags så hade som sagt jag och james sista praktikdagen på dagiset, så efter att vi slutat
vid 12 tiden så drog vi hem till mig och käkade en snabb lunch. Sen vidare mot stan, kikade runt lite
efter bl.a. skor ;> hittade ett par snajsiga.. men min plånbok hade inte råd med dessa, synd :/
Another time baby!

Sedan mot kvällen så for vi hem till mig med james lillebror, victor :)
Vi spelade playstation, lallade på och var ute o gungade osv ;>
Blev även att han sov över, och han trivdes med sin sovplats mellan oss två ;D haha
Och som alla vet så vaknar mindre barn tidigit, denna gång hördes det röster då
klockan slagit 07,00 :D men faktiskt så var det ganska skönt att vara uppe i tid!
Sedan vid 1 tiden så rullade vi iväg mot stan, eller jag stannade där medans
james och victor for vidare mot herstön. Mötte upp vasse, malin och johanna n ;>
fixade present åt gnuuu.

Som vi senare for till mot kvällskvisten... hon har ju fyllt år, så man måste ju fira!
Var en mysig och rolig kväll, helt klart! Jag, vasse och gunilla gick senare ner mot
Gültza och tog massa kort! sjukt fint där på kvällen <3 Läju lägga upp endel..

Då klockan tickat sig fram mot 11 tiden på kvällen så tog jag bussen
mot hertsön :) Där kom james och mötte upp mig och sedan kollade vi lite
på tv, sen blev det läggdags =)

Usch, såg just hur långt detta inlägg blev.. förlåt!
Hatar själv att läsa när andras inlägg blir på tok för långa, hua!
Så jag börjar avrunda hära och går istället mot sängen för att läsa lite
i min kära NK bok .. wish me luck, yo!

  <3 



Pussfänz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0