all you have to do is cry


Godkväll folket, alla fänz, såklart.
här sitter jag i familjen hansson's kök med mammas dator, medans jag egentligen
borde plugga livet ur mig! Har som sagt bestämt mig att ta ett ordentligt ryck i skolan
nu fram tills jul, vi kom överrens om det efter utvecklingssamtalet....
Men sen efter jul kan jag bli lat och hängig igen, right? :)
 Nej, jag bara skoja.. klart jag ska vara duktig hela 2an!
...och kanske 3an med.

Vad har hänt i mitt farfyllda liv idag då?
Alltså, spännande spännande.. ska inte hålla er på hälster allt för länge men..
jag har faktiskt varit i skolan, bara i skolan!
Fast så är det väl varje dag, så det var inte alls nå unikt med denna onsdag.
Ledsen guys!

Skolan innebar en hyfsat slö datorlektion, med mycket tänkande och knåpande!
Kom iofs inte fram till något alls, men det lät duktigt iallafall!
Sedan knatade vi vidare till Hälsans Hus där vi hade idrott, efter mycket hopp och
glädjesnack om att det först inte skulle bli något, så visade det sig att vi ändå hade idrott.
Men jag klagar inte! för kul var det.. Blev nämligen Fångarna På Hälsans Hus, tror det hette så?
Och vår grupp (jag, blom, stina, sandra och erika) kom 3a!  YÄ YÄ WOW WOW

Sedan vid 1 tiden slutade vi, satt dock kvar med de andra och snackade..
gick sedan mot stan med en halvsprängd kissblåsa, jösses va det tröck på....
känslan av att få kissa då jag kom hem, den var helt otrolig.
Har ni varit med om detta, att då man t.ex. går längst kvarteret påväg hem
så känner man sig inte speciellt kissnödig, men sen när man väl står där framför dörren
och inte får upp nyckeljäveln, då.. ja dåååå vill kisset ut.

Ah okej, det var kanske något som bara jag varit med om, eller jag har faktiskt sett att min
granne verkat vara med om samma sak. Jag tyckte att det såg roligt ut och kom på hur jag själv måste ha sett ut.


Sedan hörreni, stora planer på G för mig och mina komipizarrr..
23 januari, hovet, chris brown!
Fysatan var läckert det vore, fick ett DET ÄR OKEJ från mamma idag.
Så nu är det bara att tuta och köra! YEAAAAAHHH.

     


B1 - CHRIS BABEN BROWN
B2 - tatueringsförslag! vilken är najsast?




Nu ska jag plugga, sedan lägga mig i sängen och se Rena Rama Rolf, längesen.

Laaater yo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0