The world slows down


Godkväll, good evening, Dobra večer! مساء الخير !

Dagen har passerat, likaså eftermiddagen och första delen utav kvällen.
Och de två sistnämnda har jag spenderat hemma hos vasse, maah nainen :)
nainen betyder kvinna på finska för er som inte vet,
eller iallafall enligt googels översättningsprogram.

Dagen började kl 8, blev väckt lite gulligt sådära av att telefonen ringde MEN jag somnade om.
Somnade om en väldigt bra stund, vid halv 10 drog jag mig äntligen upp,
fast vadå äntligen? vadå konačno? :O fet försovningsmorgon.
Som då jag fick frågan "när börjar du då?" 
svaret blev -"njaaa.. det har jag inte riktigt bestämt mig för ännu..."
hahaha, likt mig,

Efter lite engelska och lite samhälls så begav jag mig bort till Hackspetten
för att göra bort provet i Rättskunskap och faktiskt så gick det bra :)
Det lönar sig att plugga seru, sa mamma till mig.
Men jag vet inte.. plugga är lite överskattat, man klarar sig ju jämt ändå?! :o

Sedan for jag till vanessa, som sagt, blev rätt chill där och fick även besök av sofie.
Mot slutet blev jag kraftlös och somnade som ett litet barn i soffan, mys vare.
Vaknade sen av att det blev kallt, tog någon min kudde eller nå?
Hur som helst så fick jag ett ryck och drog med de andra till busshållplatsen.



Här sitter jag nu, tänkte hoppa ner i sängen och se lite tv.
I någorlunda tid för en gångs skull :O ...


Godnatt! Laku noć! καλή νύχτα!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0