Maah list!

DIN OMGIVNING
1. Hur många är det i din klass? typ 25 kanske
2. Känner du några som röker? aarå
3. Hur många är ni i eran familj? 4 st!
4. Har ni några husdjur? näää.. men jag vill ha en vovve :(
5. Känner du någon som knarkar? gjorde

OM DINA VÄNNER
1. Har du någon riktig vän? att jag har!
2. Hur många vänner har du? Ganska många auuu
3. Vilket kön är oftast snällast? Killar, inte lika mycket tissel&tassel där
4. Hur ser dina bästa vänner ut? kolla http://www.johanna_.pixbox.se där ibland finns dom!
5. Vem är din bästa vän utav de andra könet? james står väl mig närmast, men finns nå andra å :)

MUSIK

1. Vad är musik? ljud
2. Vad lyssnar du på? vääääldigt blandat
3. Vad är dålig musik? överdriven skrikmusik, sånt som töntjames lyssnar på..
4. Har du något favorit band? band.. hmm.. Håller mig till Lenny kravitz

TRAGISKT

1. Känner du dig värdelös? ibland gör man väl det, men det är sällan! jag är yo.
2. Har du någon gång försökt begå självmord? hell no!
3. Känner du någon som begått självmord? aaa..
4. Känner du någon som tänkt begå självmord? inte som jag visste om
4. Har du någon gång gråtit dig själv till sömns? jorå
6. Har du någon gång prövat alkohol? hjåå
7. Är det någon som du brukar ha "djupa samtal" med? Aaa finns det


OM KÄRLEK
1. Är du kär? Yes, I am!
2. Vad tycker du om kärlek? vääldigt bra grejer det
3. Har du någon gång varit olyckligt kär? kanske
4. Vad är de längsta du har varit kär i någon? ja, börjar väl närma sig ett år nu
5. Är du homosexuell? nej
6. Tänker du gifta dig när du blir stor? Vore ju fint :')
7. Tror du på kärleken? Aaaadå


Kommentarer
Postat av: jamieAGAIN

"3. Vad är dålig musik? överdriven skrikmusik, sånt som töntjames lyssnar på.."



Haha älskling, jag tycker inte du håller dig så mycket till Lenny Kukvitz nå mer.. Utan mer till den Alternativa Rocken (:

2008-10-01 @ 20:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0