standing soldier


Dagens onödiga vetande:
Den vita valen i herman melvilles roman moby dick var en kaskelot.

Jaha? tänker ni. Var det meningen att vi skulle förstå det där?
Och nej, det var det inte. Budskapet jag vill förmedla är att man
inte ska veta allt här i världen. Det blir lätt jobbigt då.

Jaha? tänker ni. Du kanske inte förstår, men vi gör!
Nej det gör ni inte, nej.



Tisdag idag, det vet ni nog.
och jag har hunnit vara till tandläkaren, blev att borra i mina små gaddar!
Hade för mig att det bara skulle vara en undersökning, men något inom mig sa att
dom säkerligen skulle borra, som alltid annars. Sitter här nu med en GROV bedövning.
Och min tanke idag hos tandläkaren var?  ..har min tandläkare fått parkinson?
Hon stack mig med sprutan 3 gånger "oj, jag hittar inte riktigt rätt idag..." 
+ att hon nästintill slant iväg med handen då hon borrade.
Paaaassarej väldigt noga Barbrorran!


Och gör jag något fräckt at the moment?
Njaaa.. inte speciellt fräckt i mina ögon, men kanske i era, för det är ju mig vi snackar om.
Johanna Hanssson, eran förebild, eran idol. höööh, driver!  ....eller?
Har iallafall just aktiverat mitt csn-kort, behövs till helgen då jag och jajme är i sthlm.
Åker ArlandaExpress billigare och sånt bra :) Så james, är du stolt över mig nu?
Har ju bara tagit 6 veckor att ta tag i detta aktiverande.

och beställde även skolkatalogen + småbilder + dvd-katalogen just! :)
skolkatalogen är nog det bästa tidsfördrivet i världen. kanske...


Nu blir det nog en powernap, ingen idé att vara vaken med denna bedövning.
Min tunga är bortdomnad och min undeläpp hänger läpp. HA!

     JSFPKP
      
                                                                                Någon bild jajme ritat ;O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0