stay the night




Del 1:
Igår:
så vaknade jag upp på porsön, var hos vasse och var allmänt död
Idag: har jag varit i skolan och sen sovit
Imorgon: har jag en kort skoldag
I övermorgon: planerar inte så långt ;o
Dagen musik: Wild horses
Dagens klädsel: leggins, linne, skjorta, skor
Rekommendera en låt: wild horses där med
På TV: är det inget bra just nu
Vad vill du göra just nu: sova ett tag
Vad har du ätit idag: äckelmat i skolan
Brukar du äta frukost: då jag hinner så :)
Vad gör du om helgerna: festar eller lallar på
Brukar du bädda sängen: njeee
Hur många timmar sover du per natt: alldeles för lite
Föredrar du att vara singel: just nu, ja :)
Är du singel: ohyes;>
Är du nöjd med dig själv: det är vlä bara att acceptera att man är den man är ;>
Hur mår du just nu: sisådär
Senaste program du såg på: parlamentet
Vad var det senaste du sa: satt o sjöng nyss, så möjligen det då..
Hur ofta tvättar du ansiktet: varje dag
Vem vet mest om dig: jag
Vad behöver du just nu: ledighet, sommarlov kanske?

DEL 2:
Vilket är det roligaste sms:et i din inkorg:
"hej, det är kotten från ripan....." hahahahahah
Vilken är din sämsta dag: måndagar, huaaa
Om du hade tiotusen kronor att skänka bort, vem skulle få dom då: mam&pap, eller nån såndär "rädda barnen blabla"
Varför: ja för de blir bäst så!
Vilka var du ute med senast; på krogen? hmm.. vasse, johan, tobbe och alla de andra
Dö lycklig och ung eller gammal och bitter: vill ju inte dö när jag är som lyckligast, så det är väl bäst att dö när man är bitter? då vill man ju ändå dö så :D
Hur ska man göra för att verkligen imponera på dig: vet inte, visa uppmärksamhet eller något

Del 3:
Bästa citat du hört:
det man inte kommer ihåg, har inte hänt.
Kött eller bananer: köttbanan... ;) hahah
Beundrar inte: fjortisar
Jultomten eller påskharen: jultomten!
Favoritland: varit i för få, men sverige är ju okej?
Snyggaste stjärnan: på himmelen?
Emmaboda eller Arvika: doooh
Rock eller pop: pop!
Tror du på någonting högre: jaa
Vänster eller högerhänt: höger:)
Upp eller ned: upp!
Estetisk eller matematisk: estetisk
Vänner eller pojk/flickvän: både och!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0