hypnotized




Resten av kvällen läju spenderas här. Orkar inte göra nått, har dessutom ont i huvudet och mår illa. Så jag orkar inte lägga min dyrbara energi på något jobbigt som... hm, skolan. Vilket är de som faktiskt är värd min energi nu, eller rättare sagt, MÅSTE ha min dyrbara energi. Men ja, det hinns med också. Kanske pluggar i min goa säng t.o.m. Så, stunder som denna så saknar jag en bärbar dator... ska spara mina pengar och köpa en halvdan bärbar, bara för att kunna ha i sängen. Ha! aldrig. Men skulle inte säga nej ifall någon la en bärbar dator rakt i mina händer, så ja... vill ni impa, så är det ett bra tillfälle nu ;)

Var ju och tittade på Blondinbella idag, okej... nu lät det som att hon var en apa i bur, som vi stod och tittade på. Men så var inte fallet, entreprenör hade fixat en "föreläsning" av henne och nå fler, så vi var där och lyssnade :) Var rätt intressant, skulle göra mycket för att få den tjejens självförtroende och motivation, shit..

elli -"åh, titta smygbilden jag fick"
jag -"ja, vi lossas att det är blondinbella.. hon var ju blond så!"

efter ett tag...

jag -"men tittaaaa, det är ju blondinbella vafan! HA!"
elli -"men graaaattis jozzi! hahaha"

och...

vi ser att blondinbella går på toaletten
jag -"ååh.. hon ska kissa kändispiss! fräckt!"



Nä som sagt, vad händer här näst?
Mamma snackade något om fruktsallad, och det vore ju rätt gott? Ah, får hugga tag i det arbetet.. hellre det än psykologiarbetet så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0