this is the life

well kompisar, dagen närmar sig, dagen som vi... eller, jag, väntat på :D Min fucking jäklar 18 årsdag! Finns en hel massa födelar med att fylla 18 tror jag, kommer bl.a. in på krogen, får göra det mesta lagligt och så kommer jag säkert börja få post! :D Håller ni inte med om det, att man nästan aldrig får nå post till sig själv? Tycker det är rätt tråkigt.. fast desto gladare blir jag då det vlä kommer något, då blir jag som en brunstig häst som hoppar på bytet direkt! :D Så ja, jag har för mig att min syster började bli omtyckt av posten då hon fyllde 18, så jag hoppas på samma tur (:

Denna dag i sig har varit rätt så slö faktiskt. Tog mig till skolan runt 9-10 tiden, och själva skoldagen slutade ju på sämsta möjliga jävla sätt.. fyfan. HAT! Gick på stan en sväng med blom och erica, träffade även stina. Så vi gick och avreagerade oss lite, sen for alla hem till sitt :) Väl hemma så har jag bara städat hela eftermiddagen, fy huaa..


Så till den omtalade dagen, imorgon, min födelsedag. Det kommer bli snyggt!

Bilder från skolan;  hahahaahh
     


Ska städa vidare i mitt rum nu, fyfan hur det ser ut, krigszon!
phözzz fäns, nästa gång vi hörs är jag en stor flicka :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0