times like these

Gossedå, ser ni vad det är för väder? :D sjukt varmt och skönt. La mig ute på altanen direkt då jag kom hem, men blev rastlös efter 1,45h ungefär så då bestämde jag mig för att gå in igen. Kändes dumt att ligga där som nå offer, försöka lyssna på musiken som dundrade inne i mitt rum, i hopp om att det skulle höras ut för att jag skulle kunna ligga och nynna med i tonerna. Men det sket sig. Men vill påpeka att det FAKTISKT såg ut som att jag fick lite färg, bara lite, men ändå!

Resten av dagen då? Jo hörreni, jag ska plugga mig till döds. Så ni kan lika gärna börja säga "tack för detta liv" till mig, jag håller redan på att säga det till mig själv. Tar emot som fan att börja skriva på massa rapporter och gorm, men jag ska väl klara även det..
brukar ju lösa sig, ha!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0