say; cheese!







Söndagkväll, varje söndagkväll sitter man än en gång här och frågar sig "vars tog dagen vägen? och framförallt, hur kunde jag någonsin ta mig igenom den?" För det är ju verkligen så, man gör INGENTING på söndagar och därför står tiden stilla, sen mitt i allt har flera timmar sprungit bort, utan att man varken gjort eller märkt av något. Tokigt!

Ikväll har jag iallafall inte gjort något alls, bara lallat på framför datorn och fixat med min kamera :D Kollat ut ett nytt objektiv som jag vill ha, fett coola bilder det blir med det. Men som sagt, kameragrejer är INTE billiga.. doooh, då vet ni.

Och för stunden sååå... bokar jag in en date med gunilla under morgondagen, ska lämna lite grejer till henne som hon glömde härom natten ;) mjau! hahah, Sitter även och stör mig på min bordsspegel som står här på skrivbordet, för jag ser mig själv i den hela tiden och då kollar jag dit automatiskt, och då känner jag hur man drar på spegelposén gång på gång... så jobbigt... anstänger posémusklerna i ansiktet, fan ;<







Lätt förälskad i denna låt, men det tog sin tid innan vi fann varandra.
Så ge inte upp om den är dålig första gången, 4e gången kommer den att vara as bra! :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0