3 A.M.

men yyyyh, äre bara för mig som denna nya design inte syns?! hmm.. mysterium.
Nu blire en brakfrukost och sen in till stan, fixa över lönen på mitt konto (varför her dom alltid in pengarna på NORDEA? fattar inte alls...). Hoppas även på att sofie är tillgänglig till att träffa mig :)


ps. hade världens roligaste dröm inatt, skrattade för mig själv då jag vaknade, helt sjuk.
och ps. när herr wallin ringde och sa "godmorgon, vi är i sundsvall nu och vi far till bullis vid 10 imorgon"-samtal, så blev det godnatt för min del. Kändes lite konsigt, klockan var trots allt 5-6 på morgonen och jag hade inte en chans till att somna om. Hatar att du är så långt ifrån....


well well my lovers, ha en uuuunderbar dag.



ME RIGHT NOWWWWHH!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad gör du med stolen mellan benen jozzi?! ;D;D

2009-08-12 @ 13:15:04
URL: http://hannaflemstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahah såg nu att det ser ut som det, men den är mot låret.. ;)

2009-08-12 @ 13:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0