behind blue fuckin' eyes

Ett ord jag alltid har svårt för är bråttom, eller stavas det brottom? nej inte brottom.. det blir fel, eller? hur som helst så har jag brÅOttom nu..

ont i magen har jag också, men det kan jag stava rätt iallafall.


/Fröken Svår (haha älskar att säga det, FRÖKEN SVÅR, hahah soooo funny...)

ser ut som att jag säger "hörredudu!"
fast det gjorde jag inte, jag bara satt där och pekade med fingret.
Jag sa ingenting, ingenting alls.
Som jag brukar säga "jag säger ingenting, så har jag ingenting sagt!" Fast då sa jag ju något ändå? Åh herregud, gröt gröt gröt.. hejdå!



Kommentarer
Postat av: Anonym

var du full eller hög när du skrev detta jozzi? hahaha

2009-08-30 @ 19:16:57
URL: http://hannaflemstrom.blogg.se/
Postat av: jozzziieehh

nja... jag var nog bara mig själv :D hahah illa nog de!

2009-08-30 @ 21:59:18
URL: http://johahannahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0