New friends!

Jag har två nya polare, jajemen, jag sa jajemen! :D



Här har vi Fjodor (uttalas fjådår, men det var helt enkelt snyggare att skriva det med O istället för Å). Han är uppväxt på en bondgård som låg lite avsides i Kalix-kommun, han var den enda grisen och kände sig därav lite egen, lite unik, lite ensam. Men sedan jag fick vårdnaden om honom så har han visat ett mycket mer positivt beteende och hans framtid ser väldigt ljus ut. Han har nu lärt sig "vacker tass" och jobbar även intensivt på "rulla runt". Hans favorit mat är spenatsoppa med grönmögelost och hans älsklingsfärg är asfaltgrå. Fjodors relationsstatus är Singel, men är öppen för förslag.




Låt mig presentera min andra vän, Orjan. Han är en krokodil av sina bästa år, och påtal om år så har han endel årtionden på nacken, därav hjälpen att stå upp. Orjan är en glad och positiv karl, men när han inte får som han vill kan han bli lite tjurig. Han är rumsren och sköter sig själv ganska bra, inte beroende av konstant sällskap. Men lämna honom inte ur ditt synfält i mer än 20 minuter, då har du inte mycket till hus och hem kvar. Annars så gillar Orjan att sysselsätta sig med att titta på När&Fjärran och även det lokala nyheterna. Jag misstänker även att Orjan har en ny kvinna på ingång i sitt liv då han varit väldigt känslosam om kvällarna och väldigt kåt om dagarna. Jag ska ta ett moder-och-son-snack med honom, uppdaterar er då jag vet mer.



Kommentarer
Postat av: Anonym

låter som att du säljer dom, hur mycket tar du för Fjodor?

2009-08-24 @ 20:12:41
URL: http://hannaflemstrom.blogg.se/
Postat av: johahahanna

tyvärr, dom är inte till salu ;) men du kan gärna få klappa dom ifall du vill... :)

2009-08-24 @ 20:16:10
URL: http://johahannahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0