So you can cry?



Men vad är det som står på kompisar? är det sommar, på riktigt? jo jag tackar ja.
Bosatte mig på Storsand idag blev fru karlsson, waara och lindberg, även fröken blom var där och gjorde oss sällskap lite då och då :) Allt detta har resulterat i en ganska så brun och fin johanna, och det ska förbättras ännu mer imorgon då vi planerar en liten tripp till Klubbviken. Varför är själva nöjet med att fara dit, att få åka båt? Minns att när jag var mindre så brukade jag alltid lossas att jag var med i den där serien, Skärgårdsdoktorn, när jag åkte båt. Det såg så härligt ut när  Johan Sten och Syster Berit for ut på nya uppdrag i skärgården runtom Saltö, med Axel Holtman som släptåg, han var så söt och jävlig :)  Och föresten, för att vara helt ärlig, det var kanske 2 år sedan jag drömde mig bort på det sättet. Men, jag var mindre då så jag ljög inte nu.



Har föresten börjat dricka såndär Blutsaft igen, anar att det är väldigt många som är intresserade i att få veta det. Men måste faktistk uppmärksamma er på vad som är i denna saft, för det smakar inte bra.. så hör här nu, detta är bara lite av alla innehållsprodukter!!

- Brännässla
- Spenat
- Brunalg
- Päron
- Apelsin
- rödbeta
- Fänkål
- Äpple
- Vetegroddar
- en jävla massa järn och Vitamin A B C D E F G H I och J....

 ja, så ni kan ju tänka er den kominationen.. smakar som söndermöglad fanta som stått i kylen sedan Finska Vinterkriget -39, sådär lagomt avslaget, lite förtjocknad och en smak som får en att rygga tillbak ordentligt. O-M-G..



Kommentarer
Postat av: ida

Vad är blutsaften bra för? :) Köper man det på apoteket eller?

2009-08-03 @ 23:37:19
Postat av: Johanna

svar: den är bra ifall man har järnbrist/dåliga blodvärden, känner sig trött och såntdär.. tydligen vanligt bland tjejer och man kan köpa det på typ Ica eller apotek :D

2009-08-04 @ 03:08:19
URL: http://johahannahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0