so you do?

NAKENCHOCK!


Dagens låt:
Hoffmaestro - so you do
Dagens frisyr: lite sådär strandvågigt, ni vet? när man badat och har kvar massa skit i håret från vattnet? snyggt.
Dagens smink: nadaaaaa inget kapoff!
Dagens klädsel: såndär...vahetterenuuu.. bikini!
Dagens händelse: satte en kalaspuff i halsen nyss, det var ganska häftigt
Dagens planer: planer är inget för mig!
Dagens vill ha: sthlm sthlm sthlm!
Dagens saknad: tobiaaaaas! varje dags saknad.
Dagens drog: vatten vatten bara vanligt vatten!
Dagens tråkigaste: inget tror jag, mitt liv är så skojsigt!
Dagens finaste: min walk-in-closet... jag blir ju tårögd, tänk så bra mina kläder mår nu (A)
Dagens måste: finns inga måsten! isåfall att gå på toa och kanske kissa lite.
Dagens dricka: vatten sajajuuuuu!
Dagens köp: inget, jag är ekonomisk! eller så har jag bara inga pengar.
Dagens kärlek: går till alla tappra småbarn som kämpar på med potträningen i denna sommarvärme, ni finns där ute någonstans.

Kommentarer
Postat av: Johan

Hahahahha du är ju helt sjuk i huvet <3

2009-08-06 @ 03:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0