stand by me

bilder från LK dyker upp så fort kära vasse har skickat dom till mig ;)
och wtf med att läsarantalet typ fördubblats denna dag, även fast jag inte skrivit något? Aja, det är ju trevligt.. ni är välkomna, allihopa :O



Jag har insett att min senaste kyss:
var på kinden, men det kan va en kyss ändå va? en kindkyss!
Jag pratar: ganska ofta, ganska mycket.
Jag avskyr när folk: frågar om jag är sur, för det är DÅ jag blir sur :D
Min bästa vän är: är den bästa av alla de bra vännerna jag har
Min första vän heter: Tom G
Kärlek är: något som kan vara både bra och dåligt, i guess..
När jag borstar tänderna: så försöker jag alltid sjunga samtidigt, går inte alls bra..
När jag lagar mat: lagar jag mat? ne.
Jag tänder på: dig baby, dig!
Jag är rädd för: att bli gammal, för mörker, att cykla genom tunnlar och för strömavbrott
Den värsta känslan är: då man är orolig, klump i magen..
Den bästa känslan är: att va kääääär! åh, vilket vanligt svar..
Jag är bäst på: att vara positiv! Dum Spiro Spero, raaaakt igenom!
Jag är sämst på: att torka bordet efter att jag ätit eller att sätta besticken rätt väg i diskmaskinen
Om jag va ett djur skulle jag vara: kanske en Surrukat! som timon, ni vet?
Min mobiltelefon är: svart och börjar ta visa tecken på föråldring..
När jag vaknar på morgonen: så tittar jag på klockan eller stiger upp, helt enkelt?
Just nu tänker jag på att: det börjar närma sig tills vi far till sthlm.. 10 dagar?! sofie, 10 DAGAR!!
Bebisar är: en bra doftkälla.. alltså.. dom luktar gott :D


Kommentarer
Postat av: mästaren

göru int grimaser när du borstar tänderna? haru inte lärt dig ifrån mästaren?

2009-08-03 @ 16:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0