Hårt och brutalt!

Har nyss varit i stan och solat, lite ensamt, men ack så skönt.
Då jag kom hem så slog jag på tven där Linas Kvällsbok visas just nu, och helt förbannat jävla ärligt...jag får kryp i hela kroppen av att se den. Så hemskt tafatt tjej. Träffar en snygg kille, men kan inte prata med honom på nå vänster, bara sitter där OCH SÄGER INGET. Tankar som "men gör något, gör något för helvete ditt pinsamma offer!!" går runt i mitt huvud och jag vill nästan skjuta mig själv för att jag skäms ÅT henne, hujedamig. Just nu så ska hon göra ett grav-test och kan inte kissa i den där koppen, men tro fan det när mamman står framför henne och tittar, vem kan kissa då någon tittar på?!?

och föresten, hon har en sjukt cool stämma på rösten då hon ropar till sitt ex "JÄVLAAHHH IDIÅÅÅT!"

Omslaget på filmen skriker ju "eh, ska vi knulla eller?"
och hon ba "nee..sluta..va du är fjantig dannäää!"




Nä ni, nu ska jag dra ner min bruna kropp under täcket. Oj, lät nästan lite snuskigt.
och ps. jag mötte en läskig gubbe i "blå röret" i södra hamn, jag sprang för mitt liv.
-"hhääeeeäeej tjeejeehhhn!" RUUUUUN!

godnatt.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, känner precis likadant till filmen! hemskt!

2009-08-26 @ 00:16:28
URL: http://hannaflemstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0