oh, call 911... im on fire!

Humörsvängningar, tror det beskriver denna dag ganska så bra faktistk!
Var kalasglad imorse då jag var hemma, men sen blev det stressigt till bussen och ja.. då blir alltid allting helt fucked up, och då brukar dagen vara förstörd. Så ja, gick sur som ett bi genom stan och mot skolan, blev ännu mer sur då jag kom till skolan och det släppte väl någongång strax före lunch. Sen alltså.. sen VETEFAN vad som hände, allt bara flippade. Mötte upp sofie efter skolan och hon om någon kan intyga om vilket riktigt groteskt sjukt humör jag var på.. -"johanna, är du hög eller något?" -"alltså... vad är felet, du är mentalt störd!" Det fick jag höra x antal gånger, men det är vardagsmat ju! :D

Och idrotten då, jo.. det verkar som att det är några fler kända ansikten där, än bara annas ;)
fast jag nöjer mig med bara hennes också, det är inte det.. ;)
iallafall, vi ska styra ett konditionspass för de andra i klassen har vi planerat nu. Enbart för att vi själva ska slippa vara med på det, annars kommer idrottskillarna att ta det ifrån oss och mörda oss med något maratonspringande eller likande, eller jag vet.. stå och trampa på en såndär stor madrass. Tänker alltid i början "men det här var ju rätt kul, stå här och trampa med höga knän.. pft!" sen står man där 10 min senare och bena bara skakar. Bevisar väl den underbara fysiken som man har.

Jag i stadig form, något att bita i det där!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0