what's golden



Mitt schema inför den kommande terminen, terminen som drar igång redan imorgon.
Har helt fuckade känslor inför detta år, det sista året, året då det GÄLLER. (?)
Aja, det löser sig...det gör det alltid :)

imorgon ska jag och sofie tydligen skriva upp oss för nå teorikurser, vi ska alltså skaffa körkort. Känns ju lite läskigt, kommer alltid vara lika rädd då jag har en bil bakom mig och jag kommer alltid vara lika rädd för att få motorstopp längst smedjegatan. Men det löser sig...det gör det alltid :)




iiiih, va gamla låtar, men ack så bra!





Nu ska jag ut och promenera runt, bara för att jag itne har något vettigare för mig.

Kommentarer
Postat av: Gustav

såg att du blev inspirerad av gårdagens låt!:p

2009-08-23 @ 23:46:45
URL: http://gustaav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0