500 days of summer

 

Tänkte börja se denna film nu, 500 days of summer. Och efter att bara ha sett introt och några minuter av början så känns den redan så självklar, som att jag kommer älska den. Vi får väl se... time will tell :)

 

 

 


 

 

update. 01:54

Har nu sett klart filmen, den var bra, bara bra. Ingen förälskelse från min sida, fick mig inte riktigt på fall. Ändå så satt jag och smågrät till och från. Den var sorgligt fin. Och den påminner sjukt mycket om vissa saker i ens egna liv.. satt och gapade av förvåning vissa gånger. Det var som "här, se den här filmen, den handlar om något du är väl bekant med". Och bara därför så får den enbart betyget GODKÄNT.

 

Nu ska jag sova, klockan är ju trots allt två och då skulle jag vara i sängs.
Natti.

 

Mina nattislåtar denna kväll







<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0