A stranger is a friend you haven't met

En lista för att fördriva tiden..


1.
jag har insett att min senaste kyss var- helt fucking nice!

2. Jag lyssnar på-
WE ARE ALL THE WINNERS! fan vilken pampig låt såhär på morgonkvisten..

3. Jag pratar- när jag känner för det

4. Jag älskar/tycker om- lingonsylt och julen
5. Min bästa vän är- min fästmö Sofie Jakobsson och min fotbollsfru Vanessa Olli

6. Min första riktiga kyss- hände för loooong time ago och ärligt, så minns jag inte speciellt mkt av den.

7. Jag avskyr när folk frågar - om jag är sur, irriterande helt enkelt. sen så är "sur" ett jävligt fult ord.

8. Kärlek är - helt jävla fucking dunder mega super underbart

9. Någonstans, tänker någon på - mig kanske? :D
10. Jag kommer alltid att -
vara den jag är. NO ONE kan ändra på mig, NO ONE! :D

11. Jag är hemligt förälskad i - Robert Buckley

12. Sist jag grät var- bara för någon dag sen, förrgår

13. Min mobiltelefon är- svart och repig

14. När jag vaknar på morgonen- så "ylar" jag, haha!

15. Innan jag går och lägger mig - kollar jag alltid på nån serie

16. Just nu tänker jag på- vad jag ska äta till frukost....

17. Bebisar- åh, så fluffiga och goa!
18. Idag har jag-
vaknat, ätit pepparkakor, pratat i telefon.... HITTILLS!

19. Ikväll ska jag - myspyza mit meine friends

20. Imorgon kommer jag- kanske att befinna mig på fest i boden, men tveksamt.

21. Jag vill verkligen- ha massage, körkort och en resa någonstans.

22. Just nu känner jag att- jag är lite seg, dags för uppryckning!

 


 

 

ps ps ps ps ps ps ps!

lystring lystring lystring!

 

jag vill ha blåa ögon. Gillar inte mina kattgröna ögon längre, dom blir bara grönare och grönare ...med typ en liten touch av bajsbrunt bara. Dom ser nästan oranga ut. Big no no!

 

Va tyyyycks!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0